piątek, 20 marca 2020

Gothic Wyzwanie: Tylko Zwoje #02

    Otóż uzupełniając mój mały dziennik chciałem się pochwalić jak mi idzie.

    Zacznijmy od tego że zaczołem wykonywać zadania które nie wymagają walki ( z uwagi że nie mogę walczyć bronia biała i strzelecka) to zaczołem kombinować jak zdobyć szybko EXP.

    Mamy kilka questów które nie wymagają ingerencji miecza czy łuku ale dają bardzo dużo doświadczenia i wpadłem na pomysł żeby zrobić misje gdzie ktoś nas eskortuje.
Otóż gdy osoba nas eskortuje to gdy zabije jakiegoś stwora daje EXP więc tak można nabić bardzo dużo poziomów (ja nabiłem przynajmniej z 3 levele), ale jakie osoby moga nas oprowadzić?
Mamy dwie takie osoby: Mordrag i Baal Parver. Jeden jak i drugi prowadza nas do swoich obozów co daje nam też dodatkowe wyczyszczenie ścieżki do Nowego Obozu oraz Obozu Sekty.
Te dwie osoby potrafią być cholernie skuteczne w EXP-ieniu nas
No dobra ale też robiłem inne zadania które nie wymagają zabicia (np: od Świstaka lub Złego).
Znalazłem Gilberta (dodatkowe 100 doświadczenie zawsze na plusie) oraz kontynuowałem moje małe wyzwanie.
Chłop się tak ukrył że wszyscy o nim zapomnieli
    Teraz zapytacie "No dobra ale co z bryłkami rudy?" Otóż mój drogi czytelniku to też jest bardzo łatwo uzyskać poprzez robienie mieczy w Starym Obozie, gdyż obok kowala w zewnętrznym pierścieniu jest skrzynia która można spokojnie splądrować z prętów i mieczy po czym bawimy się kowala i mamy każdy miecz na początku jest sporo warty a w Gothicu 1 można handlować za pomocą przedmiotów wiec ruda nie jest aż tak ważna.
EASY MONEY !!!!!
    Kończąc mój wywód ostatni save zakończył się w Obozie Sekty i zobaczymy co dalej.
Mam nadzieje że w trzecim dzienniku opisze mój plan działań jesli chodzi o dołączenie do obozów i dalszych działań, gdyż też jest cięższej bo mam wrażenie że sam System Pack 1.8 naprawia kilka błędów i nie moge je wykonać (np: latanie).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz