środa, 11 marca 2020

Gothic Wyzwanie: Tylko Zwoje #01

   Ostatnio z brakiem znów mojego czasu udało mi się zainstalować Gothica i pomyślałem że zrobię to wyzwanie na zwoje.
  Niestety grałem tylko jakieś 15 minut żeby sprawdzić jak gra działa na moim laptopie (niestety moja główna
karta graficzna jest uszkodzona więc korzystam zintegrowanej) i jestem zdziwiony bo do końca nie wiem czy to wina wersji 1.08 z GOG-a czy może System Pack 1.8 namieszał ale nie działają niektóre błędy (np: latanie) i teraz jestem ciekawy czy uda mi się działanie mikstury zwiększyć poprzez błąd z atakiem przeciwników (np: podczas pica mikstury gdy atakują nas ścierwojady to przerywa animacje ale my mamy ta miksturę oraz zwiększone w tym przypadku manę).

  Będę starał się regularnie poruszać do przodu oraz nagrywać zdarzenie i może coś upublicznię na kanale Youtube cale wyzwanie. 
  Zostawiam ten post i mam nadzieje że zwiększę jego ilość na nowe tematy oraz uruchomię nowy podcast na temat gier oraz anime.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz